God morgen.

 

God morgen Norge. 

 



Jeg fikk lekt meg litt med kameraet mitt i går. Jeg har ikke trykket så mye på knappene, men det skal jeg bli flinkere til å gjøre. Jeg redigerer ikke bildene mine så da kan det være gøy å prøve litt ulike effekter med det som er på kameraet. Tok en kjapp fotoshoot før jeg dro ut på fest i går.  

 

Bildene er ganske mørke, men gøy med litt varierte bilder også.

 

Ha en god formiddag. 

 

 

#Fotoshoot #foto #shoot #Kamera #Canon #Fotografering #Kjole#Fest

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg