Slik skal mine lepper bli fyldigere.

 

Min sponsor, Harmony life sendte meg en del produkter jeg skal teste ut. Denne gang er det “Magic lip”. Den skal gi meg følgende:

60% økning i fuktighet

30% reduksjon av rynker  og linjer

70% reduksjon i grovhet

100% generelt forbedring av leppene

40% økning i volum






Jeg har aldri vært særlig opptatt av leppene mine. De er skjeve, så de er ikke akkurat de fineste, synes jeg. Selv om mange sier at jeg har fine lepper, har jeg aldri vurdert de som fine. Når ble skjeve lepper fine?

Uansett, jeg har skikkelig tørre lepper om dagen så jeg kommer til å bruke den veldig mye. Leppene kjennes skikkelig deilige ut. De føles veldig myke og fuktigheten holder godt. Dette er et sponset innlegg, men for meg er dette så langt et bra produkt. Jeg får vel mer kjennskap og erfaring med det etter noen dager. Produktet skal ha virkning etter få dager, så jeg gleder meg til å se. Jeg ønsker ikke å bruke dette produktet fordi jeg ønsker å oppnå mer fylde, men hvis den gir mye fuktighet som jeg har inntrykk av at den gjør, så blir jeg veldig fornøyd. Alt det andre som eventuelt kommer får jeg ta som en bonus.

 

Følg min facebookside og min instagram, @Randiae

 

 

#Makeup #magiclip #magic #lip #harmonylife #helse #mote #Lepper #restylane #leppestift #Sponset #Reklame #Blogg #Blogger #Hverdag #Tirsdag #foto #Fotoshoot #shoot #Randiae

 

-Randi Annette-

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg