Trening av overkropp du kan gjøre hjemme.

Jeg oppdaget svært raskt at det å gjøre noe mer utav morgendagen enn en shoot var uaktuelt. Jeg tenkte at jeg fikk trent litt også, men det å hoppe frem og tilbake, være høyt og lavt var nok i seg selv. Det ble absolutt ikke noe trening i den forstand. Formen er ikke helt der enda.  Men, jeg fikk i det miste tatt en del bilder. Prøvde ut en del øvelser kun for dere.

 

Pushups.

Rumpa skal da naturligvis ikke stikke opp slik som den gjør hos meg. Jeg ble sliten veldig fort, så teknikken er ikke 100%. Det er ikke så enkelt når man er forkjøla å må snyte seg så ofte. Skal ikke gå så mye mer innpå akkurat det. Men, her ser dere en øvelse som tar for seg gode muskelgrupper på overkroppen. Pushups hadde jeg i de første fire ukene av mitt treningsprogram, men de ble utført på en helt annen måte som jeg skal vise dere senere.

 

 

Dips.

Denne øvelsen kan gjøres på denne måten. Den kan også gjøres ved at du setter begge beina i bakken. Da blir øvelsen enda lettere.  På bildet ser du starten av øvelsen. Du skal senke rumpa ned imot gulvet, og deretter rett opp igjen. Her er det armene som jobber.

 

Skrå magemuskler.

Her får magen kjørt seg. Denne øvelsen går på de skrå magemusklene. Kjempe hard, men også veldig gøy.

 

Hva synes du om disse øvelsene? Her kan du kjøre 10×3 på alle. Eller ta så mange du klarer, å kjør dette tre runder.

 

Øvelse gjør mester.

 

Følg meg gjerne på instagram: @Randiae

Facebook: Klikk her


#Trening #Hjemmetrening #Styrke #Overkropp #Fokus #Helse #Aktiv #Aktivejenter #Karitraa #Pushups #Mage #Core #Dips #Treningsblogg #Blogg #Motivasjon #Inspirasjon #hverdag #Torsdag

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg