Helt på hodet!

Hvem trodde noen gang at jeg kom til å sette hodet mitt i fjæra på denne måten? Jeg hadde aldri sett for meg noe som dette.

Jeg rev opp litt tang og la til rette. Joda, det er nok av tang, men jeg måtte passe på at det ikke var mer stein enn tang. Jeg fant balansen veldig fort. Det var utrolig gøy.  



Helt til jeg ble stående i bro. Jeg hadde ikke et ønske om å rulle meg i tang så jeg måtte rope på fotografen. Men, var han interessert i å hjelpe meg? Nei. Hva måtte jeg gjøre? Jo, jeg måtte bruke den sinte stemmen så han forsto at det var ikke noe tull.

Komisk.

 

Jeg lærte jo ikke da, så jeg gjorde det igjen. Men, så sta som jeg er så skulle jeg komme meg opp på egen hånd. Å det klarte jeg. Jeg har jo trent mye på det å gå ned i bru, for så å reise meg opp selv da jeg var yngre. Det er godt å føle seg lett og sterk fortsatt.

 

Klarer du det samme?

 

Følg meg gjerne her:

Instagram: @Randiae

Facebook: Klikk på klinken her 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg