Dette er til deg, pappa <3

 

Kjære pappa.

 

Det er ikke mange ord som kan beskrive mitt forhold til pappa. Vi har vært igjennom mye sammen. Vi har vært igjennom mye sorg, men også mye glede. For snart 19 år siden mistet han brått sin kjære. Jeg og min storesøster mistet vår mamma. Pappa har vært sterk. Jeg husker noe ifra den tiden, men det meste er glemt. Å kanskje fortrengt. Pappa har vært en stor støtte og han har alltid vært der for meg. Han bor alene langt ute i havet, men det beste av alt er at han har det godt.

 

 

Pappa har alltid et smil om munnen. Han er kjapp i replikken og han får meg alltid til å le. Alle som treffer pappa sier at han ser så snill ut. Jeg føler meg heldig som har en så snill pappa.

 

Jeg har mange ganger tenkt at det er trist å ikke ha en mamma også. Men, jeg trøster meg med at jeg har en pappa som jeg har et godt forhold til. Så hva mer kan jeg ønske meg da?

 

 

Glad i deg, pappa.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. <3 <3 <3 Du har en kjempesnill pappa Randi Annette. Det vet jeg.
      Kjenner pappan din og kan skrive under på det. Trist det med mamman din.
      Du er heldig som har pappan din og søstra og en samboer som er glad i deg.
      Er sikker på at mamman din hadde vært kjempestolt over den flotte og nydelige
      dattra hun har. Du har klart mye. Mange gode klemmer til deg Randi Annette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg