Ren viljestyrke.

 

Det som driver en er så ulikt fra person til person. For min del handler det om to ting. 

1. Det å ha det gøy

2. Gjør det for min egen del.

 

 

Det er mange som har meninger om hva jeg gjør. Det å ha denne gleden over det å trene er ikke noe alle skjønner. Det er kanskje ikke meningen at alle skal forstå det heller. Jeg er et konkurranse menneske. Jeg elsker å presse meg selv. Jeg liker å løfte vekter. Jeg liker å sette meg mål. Å jeg liker å lykkes.

Det har gått over en uke nå siden jeg trente. Å det føles bra det også. Jeg sitter ikke å kliper meg i flesket å kjenner på dårlig samvittighet.
Det er da jeg mener at det har gått for langt.

 

Nå er det ferie og det kjennes på kroppen. Jeg sover lenge, noe jeg ikke er vant til. Eller, for meg er lenge klokken 10.00 – 10.30.
Jeg har mye opplevelser å se frem til i de dagene som kommer. Det er bare å glede seg.

 

 Stikk innom min instagram for å se hvordan formen min er i dag når det kommer til pullups.

 

#Ferie #Påske #Påskeferie #Vilje #Styrke #Viljestyrke #karitraa #kt #Styrkeløft #helse #Overkropp #Militærpress

 

Instagram: @Randiae

Facebook: Her

 


-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg