En oppsummering på turen, så langt.

Her sitter jeg i bilen med mine solbriller å nyter bilturen. Det er lite trafikk, sol og helt magisk å være på tur. Med magisk så mener jeg at det er helt fantastisk. Jeg har sommerfugler i magen fordi jeg gleder meg enormt mye til å komme på besøk til mine tantebarn. Det er fire tantebarn jeg skal kose meg med i påsken. Det er virkelig noe å se frem til. Det blir sikkert mange turer, mye lek og morro.

 

To brownieboller og en kaffe er nå inntatt. Om du lurer på hvor du får tak i de bollene så besøker du bare Chell, bensinstasjonen. Det hører til en biltur, synes du ikke?

 

Ha en strålende dag. 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg