Slik unngår du søtsuget.

 

Mange sitter å kjenner på suget etter det å hele tiden ha noe søtt tilgjengelig. Jeg har det veldig sånn på lørdager, men nå når jeg har hatt ferie i en uke,  er det ikke mye som skiller en lørdag ifra en vanlig hverdag. Men, det gjør meg i grunn ikke så mye da jeg liker å unne meg akkurat det jeg har lyst på når jeg har ferie. Men, det jeg har erfart, som kanskje flere har er at det er ikke bare å stoppe på dagen. Jeg har tenkt å starte sakte, men sikkert så det ikke blir så vanskelig. Med min sponsor, NOKA får jeg god hjelp for dette.

 

 

Min favoritt frokost, NOKA musli er et måltid man kan bruke til frokost, men også når man får lyst på noe søtt.

 



Dette er et sponset innlegg.

Det er genialt. Et lite måltid av denne gir metthetsfølelse. Det er vel ofte for min del at jeg er sulten når jeg får lyst på søtsaker. Men, det skal sies at jeg spiser virkelig sjokolade når jeg vil ha det, men i en slik setting der jeg ønsker å spise mindre søtt er dette en super erstatter, spør du meg.

 

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Sponsor #blogger #blogg #matblogg #Helse #Inspirasjon #Søtt #Søtsaker #Søtt #Sjokolade #Fristelser #Fristet #Reklame #Sponset

 

 

Følg meg gjerne:

Instagram: @Randiae

Min facebookside: Her

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg