Barn i vente.


Det å føle seg for knyttet til noen eller noe er bra på godt og vont. Jeg kjenner jeg kommer til å savne de gode barna jeg har brukt mye tid på i påsken. Det er ikke rart når jeg blir kalt for “elskling” og “tante Andi”. Jeg har alltid vært glad i barn, men det skal sies at jeg har ikke blitt mindre glad i barn etter denne tiden i Sverige. Men, det blir ikke barn på oss de første par årene. Vi har mye vi har lyst til å oppleve før den tid. Men, den som venter  på noe godt, venter ikke forgjeves. 

 

#barn #familie #ferie #påske

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg