NÅ har jeg det vondt nå!

 

 

Jeg har det fryktelig. Det er så ubehagelig å sitte nå at jeg finner ikke ord. Føler meg ganske ferdig med det å sitte i en bil. Eller det å sitte generelt. Det er ikke bare for de med lange bein som sliter med å sitte trangt. Etter nesten åtte timer i bil med minimalt med pauser skal det bli himmelsk å gå ut av bilen. Det er lenge siden jeg har gledet meg sånn til å komme hjem.

 

Jeg har blitt veldig glad og fornøyd med hvordan leiligheten vår har blitt. Det er godt å kjenne på det å glede seg til å komme seg hjem til sitt eget hjem. Det kan ikke sammenlignes med det å komme “hjem” i en trang hybel som jeg hadde før jul. 

 

Nå er det tilbake til hverdagen og jobb. Det skal bli veldig godt det også.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Drea: Selvfølgelig 🙂
      Hvis man setter det i perspektiv så gjør det selvfølgelig det. Men, det var helt grusomme smerter,så for meg i den settingen var det forferdelig vondt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg