Nytt treningsprogram.

1Kn_Q-yGlC

Etter to uker med godis hver eneste dag er det nå tilbake til den hverdagen jeg trives best i. Jeg har absolutt ikke vært flink til å følge kostholdsplanen min, men det skal bli andre boller fra nå av. Nå skal jeg gjøre mitt ytterste til å følge planen bedre. Jeg skal innrømme at min PT har ikke vært så flink til å gi tilbakemeldinger den siste tiden så da føler jeg ikke at motivasjonen blir så bra heller. En PT er vel der for å gi deg tilbakemeldinger?!

 

 

Uansett, jeg er super motivert. I dag var det mange jenter på studioet. Jeg blir så stolt på deres vegne. De gir virkelig alt. De løfter og de jobber bra med seg selv. Jeg får nesten lyst til å gå bort å si fine ord fordi jeg ser de virkelig jobber med seg selv. Det gir meg veldig mye motivasjon. 

 

Har du selv kommet i gang etter påske?

 

#Trening #Helse #fokus #underkropp #pt #hverdag #Tirsdag

 

-Randi Annetge-

6 kommentarer
    1. Inspirerende å lese om andre som også sliter med å komme igang ette påsken. Har møtt opp på treningssenteret noen ganger i påsken – så er det å fortsette da. Var ikke helt slutt på marsipanen heller…. Hjelp:)
      Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg