Bevisst på hva jeg gjør.

I dag var det tydeligvis ikke enkelt å få lasete opp bilder på bloggen. Merkelig, men sånn blir det for dette innlegget.

 

Jeg har nok en fullpakket dag i vente med jobb, trening og middag. I dag skal jeg ute med hele min familie. Vi er ikke så mange, men sist det skjedde er snakk om kanskje 2 år. Det er vanskelig å få kabalen til å gå opp når ikke alle bor i samme by og jobben krever at man jobber til langt på kveld for enkelte. Men, da er det ekstra stas å møtes igjen nå i kveld.

Jeg hadde jo en plan når det kom til kosthold og trening etter påske. Treningen er jeg i full gang med, men det er ikke enkelt når man spiser ute på restaurant to dager før uka er over, pluss at man blir bedt i bursdag med masse kaker som jeg er super svak for. Jeg føler ikke jeg har en grunn til å være helt A4 når det kommer til det å spise kake i bursdag. Det er ikke så farlig for meg som ønsker å ha en god helse og trener fordi jeg synes det er gøy. Å jeg vil også gi dere lesere et riktig bildet av hvem jeg er også.

Skal man oppnå resultater må man være streng og bevisst, men det er jeg også. I dag er det overkropp som står på programmet. En del nye øvelser som jeg gleder meg til å prøve.

 

Ha en fin dag.

 

#Trening #Hverdag #Torsdag #Helse #Blogger #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Overkropp #Fokus

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg