Gode baseløft

Nå er jeg i full gang igjen med det jeg elsker. Det var ikke mye som skulle til før strenge Randi Annette kom tilbake. Jeg føler jeg har fått en ny giv etter påske. Før påske var det mye sykdom. Nå har jeg et nytt treningsprogram og jeg har så langt i denne uken fullført underkropp og overkropp. I dag er det hele kroppen som står på lista. Det innebærer gode baseløft som markløft, knebøy og benkpress. Det er enda noen flere øvelser, men jeg studerte det ikke så nøye siden jeg ikke skulle trene det før i dag.

 

 

Det er gøy med variasjon. Jeg har alltid vært en stor fan av det å trene hele kroppen hver gang i og med at det kan være noen uker der jeg ikke får  til å trene mer enn en eller to ganger i løpet av uka. Da er det kjipt å ikke ha fått trent alt. Men, jeg kjenner nå at det fungerer veldig bra å trene kun overkropp og kun underkropp også.

 

 

Snart helg. Da blir det mer trening og en bursdagsfeiring. Det skjer noe rundt meg hele tiden. Å jeg digger det.

 

 

#Trening #helg #Fredag #Helse #Kropp #Fit #Betterbodies #Abs #magemuskler #underkropp #Overkropp

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg