Derfor føler du deg mislykket.

Jeg har fått mange spørsmål den siste tiden og jeg tenkte derfor å ta for meg det inntrykket som jeg sitter igjen med. Mange sier de er imponert over at jeg orker så mye når det kommer til trening. Mange sier at de har begynt på igjen, men det daler fort etter noen uker. De ender altså opp med denne “jojo slankingen”. Men, det er nok ikke noe å lure på om det er lurt å være aktiv hele tiden enn å være det kun i perioder.

 

 

Det å være aktiv er jo så mye. Selv om dine venner trener styrke så trenger ikke det å bety at du må gjøre det samme for å oppnå gode resultater. I så fall vil du bare bli skuffet fordi du trener noe du ikke trives med å hopper rett på “jojo slankingen”. Enten så presser du deg ikke nok, redd for å kjenne på det å ikke ha en god pust eller redd for det ukjente. Det er ingen vits i å gjøre det halvveis når du først skal trene. Du lurer deg bare selv. Risikoen ved å gjøre det skikkelig med en gang er å holde helsa. Norge har mange overvektige, men mange av de trener også, men de er ikke nøye med kosten.

 

Jeg tror på det å finne ut hva som passer til den enkelte. Ingen er like.

 

 

#helse #trening #overvektig #vekt #kost #kosthold #styrketrening #fredag #hverdag #helg 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg