Til en forandring.

 

 

Til å være meg, så sov jeg lenge i dag. Det var utrolig godt. Kjenner også at jeg har trent veldig hardt og bra de siste dagene. Det er ingenting som er bedre enn å kjenne at man har brukt kroppen riktig. Dagen i dag har jeg egentlig litt lyst til å ta litt som den kommer. Jeg har planer i kveld der jeg skal i 25 årsdag, men været ute er så fantastisk så tiden vil vise om det blir trening innendørs eller ikke.

 

Jeg har akkurat spist frokost som er sponset av NOKA og ligger for øyeblikket slengt i sofaen med joggeklær. Utrolig digg.


Dette er et sponset innlegg.

 

Det er noe med det å ha fri i helgene. Det er magisk. Null stress liksom. Det passer meg ypperlig kjenner jeg.

 

 

Skal du trene i dag?

 

 

#Noka #Nokadietten #Diett #sponset #sponsor #Trening #Helg #lørdag #Helse #Mat  #Inspirasjon #Motivasjon

 

Facebooksiden min: Trykk her

Instagram: @Randiae

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg