Party party.

 

Jeg er så heldig som har fått en invitasjon i en 25 årsdag i kveld. Det var veldig hyggelig å få en invitasjon da jeg ikke har hatt så mye kontakt med bursdagsbarnet, så det setter jeg stor pris på. Jeg kjenner ikke mange som skal, kanskje to stk, men det gjør meg ingenting. Det er veldig gøy å møte nye mennesker og ikke minst unne seg en fest. Det blir lite festing for min del, men når det først blir så har jeg det utrolig gøy.

 

Det blir tapas og noe godt i glasset. Det er ikke feil der det er snakk om feiring av ei som er halvveis til 50.

 

 

Da vil jeg ønske dere alle en fantastisk fin lørdagskveld.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg