Det dirrer i hele kroppen.

 

 

Nå er jeg skikkelig klar for å komme meg avgårde til trening. I dag er det overkroppen som står i fokus. Hele kroppen rister for jeg er så gira på å trene. Det er gøy å kjenne en lik følelse over det så tidlig på morgenen og ikke det at jeg sitter å er trøtt og umotivert. I og med at jeg jobber til klokken 19.00 i kveld og skal ordne neglene klokken 20.00, blir det for sent å trene i kveld. Å da har jeg ikke noe valg annet enn å starte dagen med litt trening. Men, det er jo det beste å starte dagen med trening.

Forbrenningen har jeg hele dagen og det er lite folk på senteret.

 

Perfekt.

 

 

#Trening #Helse #overkropp #Aktiv #Hverdag #Mandag #Blogg #Treningsblogg #Blogger #Treningsblogger #Inspirasjon #Motivasjon #Morgentrening #Cardio #Kardio #Styrketrening #Styrke

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Lene Helgesen: Det kan være tungt, men det er lettere om man gleder seg til det man skal gjøre. Er det de “hat øvelsene” er det kanskje tyngre 😉

      Ha en fin dag du også .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg