Negledesigne


Dette er et sponset innlegg.

 

Ikke noe å klage på når det kommer til denne mandagen. Startet dagen med en knall god treningsøkt der jeg tok nye personlige rekorder. Var på jobb der jeg også fikk klippet håret. Å ikke nok med det, men jeg fikk fikset neglene mine også. Dette bildet som er over ble tatt sist jeg var å ordnet neglene mine hos Nail Beat. Jeg syntes alle disse fargene var veldig fine, men det er jo aldri enkelt å velge. Men, denne gang gikk jeg for den rosa helt til høyre med litt diamanter.

Gled dere. Bilder kommer.

 

 

#Nailbeat #ilsvika #Trondheim #Negler #Negledesigne #Designe #Neglakk #Shellac #Rosa #Pynt #Jente #Sponset #Reklame

 

Instagram: @Randiae

Facefookside: Trykk her

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg