Tid for et lite avbrekk.

 

 

Jeg er nå klar for et lite avbrekk. Nå er jeg klar for å reise. Det kjenner jeg skal bli godt. Reisen går til Oslo der jeg skal på daglig leder møte. Det er skikkelig godt med et avbrekk i løpet av uka. Selv om klokken ringte 05.30 i dag, skal det blir godt med en liten dagstur til Oslo. Det blir nok en lang dag, da jeg helt sikkert ikke er hjemme igjen før klokken 22.30.

 

Jeg synes det er viktig med variasjon i hverdagen. Det gjør at uken føles kortere og ikke minst, jeg får flotte opplevelser.

 

 

Håper dere får en fantastisk fin dag. 

 

 

#Reise #Oslo #Dagligleder #Leder #sjef #Fly #Flytur #Opplevelse

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg