Fitness

Jeg fant ut at jeg sa feil til dere for to dager siden da jeg sa jeg skulle trene overkropp. Da var det underkroppen som sto for tur, fant jeg ut da jeg så litt mer på min treningsplan. I dag nemlig, er det overkroppen som skal trenes. Å det gleder jeg meg til.

I går var jeg fullt opptatt i Oslo med møte så jeg sto opp veldig tidlig, å la meg sent i går kveld. Det kjennes litt i dag kjenner jeg. Men, jobben kaller så det er bare å begynne å våkne.

 

1dn-PXyGlh

 

 

Jeg var så heldig å vinne denne premien. Jeg vet det står 2014, det skal stå 2015. Det er ikke noe krise for jeg skal få en ny.

 

Gøy å bli lagt merke til å få en slik oppmerksomhet.

 

Ha en fin dag.

 

#Trening #Helse #Jobb #Sjef #Dagligleder #Frisør #oslo #Trondheim #Hverdag #Onsdag #overkropp

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg