Stor i kj**ten.

Snakk om å ha troen på seg selv. Snakk om å tro man skal gjøre mer enn man klarer. Jeg hadde visst nok store mål for dagen da jeg skrev følgende på innlegget jeg postet i dag før jeg dro til jobb. ” I dag nemlig, er det overkroppen som skal trenes. Å det gleder jeg meg til”.

 

For å si det sånn, det skjedde ikke. Jeg var så trøtt og sliten i dag at jeg maktet ikke å tenke på at jeg ikke skulle komme meg hjem for å slappe før klokken ble sju. Nei, jeg dro rett hjem for å spise middag og slenge meg i sofaen. Øynene mine er så tunge nå at jeg kan sovne når som helst. Skal ta meg en dusj å legge meg om ikke så alt for lenge.

Har en avtale i morgen der jeg får litt selskap til treningen min. Noen ganger er det helt greit å trene alene, men det er også veldig greit å trene med noen. Da får man gjort noe hyggelig sammen om ikke annet.

 

Håper dere er mer våken enn meg i kveld. 

 

#Helse #Trening #Hverdag #overkropp #Motivasjon #Inspirasjon

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg