En perfekt oppskrift for treningsglade jenter.

 

Dette tok meg kun 15 minutter.Å hva er vel ikke bedre enn en kjapp og sunn middag etter trening der man er skikkelig sulten?!

På min meny i dag sto det fiskekaker og kålrotstappe. Jeg følger ingen oppskrift, kun det som faller meg inn. For så vanskelig er det ikke å lage middag, så lenge man har ingrediensene da.
Jeg så bort på stekepannen, å den så på meg. Jeg kjente bare at mikrobølgeovnen fristet bedre, så fiskekakene fikk ordne seg selv der.

 

Ingredienser for en enkel kålrotstappe og hvordan du gjør det

Hakk opp kålrot  og gulrot  i terninger. Bruk ca 4 håndfulle mengder med kålrot og ca 2 håndfulle mengder med hakket gulrot. Kok alt  i ca 12 minutter. Bruk gjerne lokk. Mos alt sammen med en stavmikser. Dersom du har lyst, ha i en ts med smør for ekstra smak. Krydre forsiktig med litt salt og pepper. 

 


 

Her tar jeg en test for å sjekke om de er kokt ferdig. Litt motstand går greit, men det er en fordel at de er myke.

Jeg hakket litt bladspinat og drysset over litt mais. Dette ble skikkelig godt.

 

Nå ligger jeg god og mett etter trening og middag. Dagens økt ble veldig bra. Jeg øker styrken sakte, men sikkert. Å jeg digger det.

 

Følg meg gjerne på Instagram: @Randiae

 

 

#Trening #Middag #Middagstips #Middagtips #Oppskrift #Helse #Kålrot #Gulrot #Fisk #Fiskekake #Hjemmelagd #Mat #Overkropp #Styrke #Instagram

 

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. Komdeguta: Det holder jeg deg med i. Jeg var skikkelig kresen og brukte litt tid på butikken for å finne fiskekaker som inneholdt masse fisk. Det er ikke fiskekaker med 40% fisk, tenker jeg da. Litt kresen må man være.

    2. Det så utrolig godt ut 🙂 må nesten prøve ut den retten der en dag 🙂
      Ønsker deg en riktig god kveld videre og kos deg med det du skal 🙂 stikk gjerne innom bloggen min og du har tid og mulighet 🙂

    3. Lise: Takk for det. Det er jo så enkelt. Da er det skikkelig motiverende å lage sunn og god mat også 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Hyggelig at du stakk innom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg