Hvor flink er du, egentlig?

Jeg har tatt meg selv i det mange ganger, men nå begynner det å bli en rutine. Å glad er jeg for det.

Med mye trening og dusjing, farging av hår og ikke minst vær og vind, blir håret fort veldig statisk og tørt. Derfor har jeg tatt et tak i meg selv når det kommer til egenpleie. Nemlig, håret. Hårkur er et must, å det gjelder egentlig oss alle.

Dette er ikke et sponset innlegg, men jeg synes “all soft” serien til Redken er utrolig bra. Det gir masse fuktighet, noe håret mitt trenger.

 

 

 

 

Jeg bruker å kure håret mitt 1-2 ganger i uka.

 

Er du flink til å kure håret ditt hjemme?

 

 

#Kur #Pleie #Egenpleie #Redken #allsoft #Hårpleie #pleie #Luksus #Hverdag #Fredag 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Jeg har farget håret mitt alt for mange ganger til å telle fra jeg var 10 år, bruker extensions fast og alt det der. Så ja, jeg kurer håret mitt og tar godt vare på det, hehe! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg