En grå dag.

 

 

Noen dager er mørkere enn andre. I dag våknet jeg å følte meg helt tom innvendig. Det er ikke så ofte jeg våkner med denne følelsen, men i dag gjorde jeg det. Vanligvis er jeg i super form og godt humør når jeg våkner. Men, i dag var dagen litt tyngre. 

Hvorfor?

 

Vanskelig å sette ord på det. Men, i dag føles dagen grå. Rett og slett. Det ligger kanskje noe der som jeg har kjent på en stund, men ikke kommer noe vei med. Det er jo noen ganger jeg har følt meg tom og trist, men at jeg samtidig ikke vet hvorfor. Det er mer frustrerende enn å faktisk vite grunnen til det.
Jeg skal trøste meg med en ting. Det er at jeg ikke har det sånn så ofte. Jeg tenker på de som sliter med dette, dag inn og dag ut. Det må være helt forferdelig.

 

Nå er det på tide å legge bort private meg og finne frem den rollen jeg må spille på jobb.

 

Ønsker dere alle en fin dag.

 

 

#Grådag #Helg #Lørdag #Personlig

 

-Randi Annette- 

8 kommentarer
    1. Våkna med det samme…. E heilt tom æ å… Å det e så trasi…. Æ som ailltid e blid som ei sol når æ står opp… Tungt er det.. Veit itj koffer æ heller…
      Så ein stor klæm te oss bægge to. <3

    2. Vet dessverre hvordan du har det og unner ingen å ha det slik. Bra at du ikke har det slik så ofte og så håper jeg solen skinner hos deg og du føler deg bedre utover dagen og at det er bedre i morgen 🙂
      Prøv å kos deg så godt du kan og en godklem sendes til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg