Slik holder jeg meg slank.

 

En god kombinasjon av viljestyrke, riktig kosthold og styrketrening.
(Dette er et sponset innlegg) 

 

Det meste sitter i hodet. Setter noen en skål med sjokolade fremfor meg er jeg over med en gang. Jeg er skikkelig svak for sjokolade. Å jeg unner meg det, men jeg er bevisst på hvor mye jeg hiver innpå. Grunnen til at jeg velger å være bevisst på hva jeg spiser er fordi jeg vet jeg har det bra med meg selv ved å være bevisst. Jeg har prøvd å skeiet ut og ikke hatt noe forhold til det å begrense meg for noen år tilbake, men det endte med at jeg ikke hadde det bra med meg selv. Buksene var trange. Toppene føltes alt for tettsittende.

 

Jeg velger derfor å være streng, men unne meg godsaker. Men, jeg sluntrer ikke unna med det å gi alt på trening eller det å være bevisst på hva jeg putter i munnen. Det kan være så enkle valg som at jeg velger Pepsi max eller vann fremfor Cola. Eller at jeg dropper å ha på saus og dressing til maten. Velger å kjøpe kun det jeg vil spise til lørdagskvelden at det ikke er mer igjen til søndagen.

 


NOKA er en av mine gode sponsorer. De har svært mange varianter av mellommåltider. Denne spiser jeg til frokost hver eneste dag. I starten ble jeg ikke mett med dette da jeg helt sikkert var vant med noe annet. Nå for eksempel, holder det meg mett i to timer til jeg tar en frukt før lunsj.

Det handler om å sette seg mål og vite HVORFOR du setter deg de målene. Jeg kan også si at jeg ønsker å oppnå ulike ting, men det er en ting som er sikkert.

Ingenting kommer av seg selv.

 

Facebooksiden min: Link her

Instagram: @Randiae

 

#Trening #Helse #Aktiv #Noka #DIett #Diet #Nokadietten #Sponsor #Sponset #Reklame #Søndag #Hverdag #Kosthold #Inspirasjon #Motivasjon #Bevisst #Slank

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg