Risikosport.

 

 

Jeg hadde mitt aller første møte i går med en ukjent greie jeg ikke har vært i kontakt med før. I så fall ikke her hjemme. For å si det som det er. Det ble et blodig møte med søtpoteten.
Jeg skulle skjære søtpoteten i strimler i det kniven sklei rett over fingrene mine. Å ja, kniven var også nyslipt. 


Men, søtpotet var jo ikke så aller verst. Det var faktisk veldig godt. Jeg synes søtpotet er dyrt i forhold til vanlig potet så jeg har vel av grunn ikke kjøpt meg det før nå. Potet er også noe jeg så og si aldri kjøper, men det er godt å spise inni mellom for variasjonen sin del.

 

Hjemmelagd chips med søtpotet er absolutt å anbefale.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

#Søtpotet #Middag #Middagstips

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Uff, håper det gikk bra med deg!
      Kunne du lagt ut et innlegg med oppskrift og fremgangsmåte på hvordan du lager søtpotetchips? Jeg kunne godt tenke meg å lære det!

    2. Vibeke: Takk for omtanken. Det gikk bra, men har enda sår etter det.
      Jeg kan godt legge ut en oppskrift på det. Skal se om jeg får tid og mulighet i løpet av denne uka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg