Du vet du er sånn passe forvirret når….

 

 

Er det alderen? Eller er det personligheten? Er det stress? Uro?

Jeg er i så fall veldig forvirret.  Jeg husker nesten ikke hvilken dag det er i dag. Det kommer og det går. Jeg har sett for meg hvordan dagene i denne uka skal bli. Dager jeg skal trene og dager jeg skal slappe av hjemme. Har til og med sett for meg hvordan helgen blir. Jeg tenker bare, “RO DEG NED”.

 

Hvorfor stresse og reflektere over så mye som ikke er nødvendig? Det er ikke rart folk i dag har lite energi og er stresset. Sliten av masse tanker kan ta på. De sier at vi tenker 40.000 (!!!) tanker hver eneste dag, normalt. Å jeg som har tenkt allerede fem ganger hvilken dag det er i dag.

 

Jeg liker at det skjer masse rundt meg. Jeg liker å planlegge å ha en anelse om hva som venter meg. Men, nå må jeg ta det litt med ro. Det er ikke noe å stresse med om når jeg skal gjøre hva.

 

Men, hvorfor er det slik?

Er det personligheten?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg