Her får du deilige fristelser.

 

Hvilken dag det har vært i dag. Jeg har vært utenbys å besøkt min kjære fadder der jeg lærte meg å legge opp gardiner. Ja, jeg er ikke spesielt flink med nål og tråd. Senere ble det bursdag med mye god mat og kaker. Bildene taler for seg.

 


Jeg har virkelig fått mye utav denne dagen. Trening og to besøk. Det var ekstra hyggelig i bursdag da jeg fikk møtt søskenbarn jeg ikke har sett på kanskje seks til syv år. Å ikke minst min kjære bestefar som er så god.

 

Nå er det bare å legge seg med et smil om munnen.

 

Ønsker dere alle en god natt.

 

#Kaker #Fest #bursdag #Kake #Bakst #Feiring

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Koselig å ha dokk på besøk i dag, må ikke bli lenge til neste gang…… Og oj, så mye godt, nam nam….. Skjønne du kosa dæ der ja:) klæmmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg