Konkurranse. Bli ny hos Headmasters.

 

 

Hvem vil vel ikke vinne et gavekort for å bli fin på håret? Få litt velvære og luksus i hverdagen?

Disse to jentene fikk denne store muligheten hos oss i Headmasters, der jeg jobber. Et gavekort på 5000kr der de kunne gjøre akkurat det de ville med håret sitt. Dette var rett og slett en fantastisk opplevelse for meg selv også som frisør. God stemning og et fantastisk resultat.  Min kunde er hun til venstre, min gode kollega sin kunde til høyre. 


 

 

Jeg valgte å få henne litt lysere og jeg ville få et mer jevnere resultat. Derfor la jeg inn en bunnfarge for å få litt dybde og la ellers inn en del folie med mild bleking.

 

 

Min kollega ville få bort litt gule toner, så hun lysnet det og gikk over med en korrigering i vasken.

 

 

Volum for å få god støtte ved røttene og ikke minst volum i hennes flotte krøller.

 




 

 For å gi de en god avslutting tok jeg de med meg ut for en liten fotoshoot. Det satte de stor pris på.

 



To fantastiske jenter som fikk denne store muligheten.

 

Hva synes dere om resultatet?

 

 

#Headmasters #Bliny #Konkurranse #Blond #Balayage #Krøller #HM #Foto #Fotoshoot #Shoot #Frisør #hår #Mote #Hverdag 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg