Hold hodet opp.

 

 

Vår kjære by, Trondheim har alltid noen overraskelser på lur. Eller, kanskje ikke for dere som sjekker været støtt og stadig. Jeg for eksempel, har gitt opp. Det å se hvordan været blir utgår. Blir det egentlig noe annet enn de fire årstidene på en og samme dag?!
Det frister ikke så veldig å gå ut døren nå som det regner og snør, men på jobb må jeg.

 

Har pakket treningstøy og det jeg trenger for dagen. I dag er det overkroppen som skal kjøres. Jeg har ikke trent siden mandag, så i dag skal det kjøres hardt og jeg forventer av meg selv at jeg gir jernet og at jeg øker i så fall to av øvelsene. Det er målet mitt for dagen.
Nå skal jeg kaste i meg denne sjokolade/karamell musli fra NOKA.

Dette er et sponset innlegg.

 

 

L A G  E N  F I N  D A G

 

Instagram: @Randiae

Min side: Link her

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg