Fremgangen på trening sitter i hodet.

 

Nå begynner det sakte, men sikkert å gå opp for meg at det er endelig helg. Denne uka, som sist uke har vært skikkelig travel. Både på jobb og ikke minst privat. Jeg har mange ganger sagt at det skulle vært flere timer i døgnet. Vet dere hva? jeg tar det tilbake.
Jeg er den typiske personen som er effektiv og liker å ha ting gjort. Jeg liker ikke å avslutte det jeg har begynt på før det er i boks. Det takler jeg lite da min personlighet er det helt motsatte av de som går i sirup, for dere som skjønte den.

 

 

I går var jeg på trening, å jeg hadde et mål om å øke i antall kg i minst to av øvelsene. Det ble økning i to, å det er jeg super happy med. Det jeg gjorde “feil” var at jeg tok pullups og bicepscurl annen hver gang. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke ville lage kø, samtidig som jeg kunne være litt effektiv. Jeg fullførte alt, men det ble jo ikke noe pause i mellom de to øvelsene. Å dette var det jeg startet med, så det var egentlig godt gjort å øke i noen øvelser etter en slik tøff start.

 

Det å ha konkrete mål kan gjøre underverker på din fremgang når det kommer til å trene. Jeg for eksempel, hater å løpe på mølla, men også løping generelt. Jeg får opp så mye negative tanker når jeg løper om at det er kjedelig, vil ikke, orker ikke, tiden går for sagte ect.

MEN, jeg tenker at jeg har alltid vil klare det. Fremgangen sitter i hodet. Du er sjefen.

 

G O D  F R E D A G  <3

 

#Trening #Helse #fredag #Helg #Overkropp #Motivasjon #Inspirasjon

 

Instagram: @Randiae

Min side: Link her

 

 

 -Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Sant!
      Trening kommer veldig an på innstillingen man har til det. Har slitt lenge (fortsatt) med å komme godt i gang med en trenings rutine. Men merker jeg blir mer motivert jo mer jeg klarer å trene. Er godt for psyke og kropp! =)
      Ser du har en del erfaring og tips! Kommer absolutt til å sjekke ut!
      Ha en flott dag og lykke til videre med treningen! =)

    2. Riksløven: Tusen takk for gode ord 🙂 Ja, det er mye som sitter i hodet, men det er en seier hver gang man mestrer det. Jeg har trent fast i tre år snart med hard styrketrening. Har lært meg selv å kjenne på godt og vondt 😉

      Ha en super dag da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg