En sunn frokost som denne er en sikker vinner.

 

 

Jeg er ganske opptatt av hva jeg starter dagen min med når det kommer til frokost. Det er litt variasjon i min kost på grunn av at jeg fort kan gå lei av mat. Derfor må jeg være kreativ og tenke litt nytt hele veien. Slik som i dag,ble det en frisk, god, sunn og mettende variant.

 

Dette trenger du

50g havregryn

100g ekstra lettmelk

1 eple (eller en annen frukt)

1 ss sukkerfritt syltetøy

Kanel (Kan sløyfes)

 

Finn frem en skål og tilsett melk og havregryn. Hakk opp frukten og ha det i skålen.

 


 

Er du like glad i kanel som meg, så dryss gjerne over litt kanel for å få litt mer smak.

 

Avslutt med syltetøy fra Lerums på toppen. Jeg bruker sukkerfritt, men det gjør ikke noe. Den smaker mye bedre enn de som er tilsatt sukker. Bare prøv selv.

 

Tips

Spis dette på kvelden når du kjenner et søtsug. Dette tar det med en gang.

 

Instagram: @Randiae

Facebook: Link her

 

#Tips #Mat #Lørdag #Helg #Eple #Kanel #Frukt #Helse #Oppskrift #Blogger #blogg #Matblogg #Fitness #Trening #Fokus #Inspirasjon #Motivasjon #Lerum

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Riksløven: Det er nok mange ulike varianter. Men, dette er noe av det beste jeg kan starte dagen med. Perfekt med en kopp kaffe 😉
      Kos deg!

      Ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg