La deg friste av hjemmelagd tapas.

Jeg har gitt meg ut på noe jeg ikke har lagd før. Eller, jeg hjalp til en gang, men det telles ikke. I kveld hadde vi selskap med to gode venner og mitt kjære fadderbarn. Kjøttbollene er ifra Sverige, men sausen lagde jeg selv. Vårrullene og risen sto besøket for, ellers lagde vi resten. Å for å ikke glemme focacciabrødet. Det ble kjøpt på butikken, men det var skikkelig godt. Vi hadde egentlig tenkt å spise alene,men tenkte at det hadde vært hyggelig med litt selskap.

 



Det ble mye mer enn det jeg hadde på fatet. Jeg var super sulten etter trening og maten smakte utrolig deilig.

 

Er det noen av leserne mine som elsker tapas?

 

#Tapas #Hjemmelagd #Middag #Middagtips #Tips #mat #Søndag #Familie #Venner #Kjøtt #Focacciabrød

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg