Det er sjeldent så ille at det ikke er godt for noe.

God morgen.

 

Er dere klare for mandag? Jeg kjenner jeg er klar som et egg. Dagen startes med en god økt med trening av overkroppen. I går nemlig hadde jeg en økt som tok for seg hele kroppen, men jeg hadde ikke hodet med på laget. Jeg hadde så mye negative tanker i hodet som strømmet på. Det gikk i tanker som at dette var kjedelig. Nei, huff dette er bra slitsomt. Noen som kjenner seg igjen?

 

I dag skal jeg jobbe med meg selv igjennom økten. Mye bedre enn hva jeg gjorde i går. Hodet føltes tungt og alt bare ble et ork. Jeg fikk en god økt, men følte ikke den samme gleden etterpå som jeg hadde håpet. Men, da er bra man kan gjøre noe med det senere. Det er bra man opplever litt motgang også.
Det er jo ikke så ille at det ikke er godt for noe?!

 

 

#Trening #helse #hverdag #Inspirasjon #Demotivert #Motivert #Motivasjon #Glede #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. Oslofru: Takk for at du sier det 🙂 Var egentlig ikke noe fornøyd med det, men man er som man er, tenkte jeg 🙂 Må gå an å vise alle sider ved seg selv 🙂
      Ha en super dag! Hilsen fra meg på mølla!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg