Jeg ble ny på håret.

 

 

Forandring fryder og det er ingen tvil om det. Det handler ikke om de store drastiske endringene, men heller det å få litt variasjon. I så fall er det slik for min del. I dag var det mest tid og behov for å farge etterveksten litt mørkere enn før. Jeg skulle egentlig klippe lugg, men det ble det ikke tid for i dag. Jeg løp fort ut uten å børste håret noe særlig, så det er litt bustete på bildene.

 

Jeg kunne godt ha lagt inn tynne striper litt lengre opp som er litt lysere, men håret ligger aldri rett ned, så det vil ikke se slik ut til hverdags. Å i tillegg er bleking en stor påkjenning til håret, så av den grunn velger jeg å ikke gjøre noe med dette før sommeren.

 

 

Ikke de store forandringene enda, men det blir litt med en form for lugg.

 

#Frisør #Trend #Mote #Fashion #Hår #hårfarge

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Riksløven: Det er det så absolutt. Farget håret på to andre i dag som jeg fikk lov til å legge ut på bloggen. Det kommer 🙂
      Mitt hår har vært igjennom en god del, så blekingen får jeg holde unna en stund til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg