Sjekk ut tidenes tapaskveld.

 

I går inviterte jeg mine bedre venner til en tapskveld der vi hadde kurvfest. Alle hadde med litt mat så vi kunne smake på ulike varianter av tapas. Dette ble en minneverdig kveld for min del. Masse god mat og en kjempe bra stemning. Å til mine venner, dere er knall på det å lage mat.

 

Selv sto jeg og min samboer for potetene, aioli og focaccia.

 



 

Jeg tok bilder av folket også, men det er vel ingenting som er mer plagsomt enn folk som tar bildet når man har mat i munnen? Så for å respektere det så legger jeg ikke bilder av det.

 

Her er det derimot litt mer greit å legge ut et bildet. Party Alyas er alltid en sikker vinner.

 

Tapaskvelder blir det mer av her i huset. Ingen tvil om det.

 

 

#Tapas #Venner #Spill #Mai #Alias #Party #Fest

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg