Endelig mandag.

Det er ikke mange som kan stå opp å si, endelig mandag. Jeg elsker mandager fordi det føles som en ny start. En ny uke, en ny start med nye muligheter. I dag sov jeg til jeg våknet av meg selv, til en forandring. Det var utrolig godt. Jeg stod opp, tok meg en dusj, vasket badet og ryddet på kjøkkenet. Kokte meg egg som jeg skal ha med på jobb, lagde meg en kopp te og spiste NOKA musli til frokost. Å nå sitter jeg å slapper av og blogger. Det er så utrolig godt og avslappende å sitte å blogge.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Jeg nevnte for dere at jeg skulle ha en oppfølgingstime med en PT på søndagen som var. Det ble endret da han skulle reise vekk. Så da får jeg finne en dag det passer. Når det gjelder programmet mitt, så synes det det er litt tungt. Med det så mener jeg at knebøy og markløft ikke er så ønskelig å ha på samme økten. Det er veldig tunge løft og jeg tror jeg kan prestere bedre ved å ta en av de og ta øvelsene annen hver gang. Jeg har uansett testet ut begge deler, så jeg får høre hva han har å si.

 

Etter jobb så skal jeg hente pakken min ifra min sponsor, NOKA. Å så skal jeg trene litt i kveld. Det blir godt.

 

Hva skal du trene i dag?

 

 

 

#Noka #Nokadietten #Diet #Diett #Sponset #Sponsor #Reklame #Fitness #Styrketrening #Styrke #Knebøy #PT #Trening #Blogg #Høst #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg