NOKA-slank. Se de forandringene.

Det handler om å sette seg mål og da gjerne et stort mål. Men, på veien mot målet må man sette seg små delmål.

(Dette er et sponset innlegg)

 

Her hos meg er det ingenting som ligner på følgende:

0 spising av sjokolade og søtsaker midt i uken

Ikke spis etter klokken….

Tren på tom mage

Spis bare NOKA

Hold deg unna alkohol

Spis kun tunfisk og egg

 

 

Det er 1 år og 6 måneder som skiller disse bildene. Har jeg jobbet hardt for det?

Det er feil å si nei. Jeg trener en del, men ikke mye. Jeg trener kanskje 3-4 ganger i uken, spiser (tydeligvis) riktig. Jeg er ei som liker å “leve”. For meg er det å være avslappet til kosthold og ikke minst trening. Jeg MÅ ikke trene like mye hver uke og jeg sier ikke alltid nei til søtsaker.

 

Men, får jeg lyst på noe søtt er denne fra NOKA super. Den er litt søt så den hjelper på søtsuget.
3 måltider hver dag av NOKA er noe jeg spiser hver dag i hverdagene og stort sett lørdagene når jeg er på jobb. Ellers er det frukt, mye mellommåltider, en stor porsjon med middag og en god kveldsmat.

 

 

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Matblogg #Diett #Sponset #Sponsor #Reklame 

 

Instagram: @Randiae

Facebook: LInk her

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. lovelyliller.com: Er slank på begge bildene ja. Men, det er gøy å se og ikke minst vise mine følgere at man kan få gode resultater på det å være avslappet til trening og kosthold og ikke være “hyper” 🙂

    2. Gry: Det er veldig variert. Spiser fisk ca 2-3 ganger i uka. Er veldig glad i brød, så det blir litt tacolefser og pitabrød med tilbehør. Vet det ikke er det sunneste, men jeg er glad i det. Tilbehør er alltid salat eller grønnsaker. Svin blir det også en til to ganger i uka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg