Formbilder og en gladnyhet.

 

Det er fint lite som kan stoppe meg akkurat nå. Min interesse er like stor som før når det kommer til trening, men det å se fremgang er også veldig motiverende.

 

Ikke minst har flere sponsorer tatt kontakt, så jeg mister ikke akkurat gnisten for trening for tiden. Jeg skal teste ut en del produkter i dag som jeg skal ta før og etter trening. Jeg er nå klar for en liten fotoshoot utendørs med sponset klær og produkter. Jeg kommer til å legge ut bilder og mer informasjon om dette senere i kveld, så dere må bare følge med på bloggen, instagram og min facebookside.

 

 

Ø N S K E R  D E R E  E N  F I N  D A G <3

 

#Trening #Helse #Motivasjon #sponset #Sponsor #Fokus #2xu #Formbilder #Posering #Form #Foto #Fotoshoot

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Så flott kropp du har! Du har all grunn til å være fornøyd 🙂 Selv synes jeg den største motivasjonen er å se fremgang på egen kropp, og enda morsommere blir det når andre også ser forskjell. Stå på! 🙂

    2. Tiril: Jeg skal innrømme at jeg blir mer motivert av å se meg selv i en forandring. Men, jeg blir absolutt motivert til å trene når jeg ser hvor flink mange jenter generelt er. Uansett hvor trygg man er på seg selv, liker nok alle å få tilbakemeldinger ifra andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg