La deg inspirere av mitt fruktfat.

I det jeg var på vei til å finne frem min vannmelon, fant jeg inspirasjon hos en blogger som hadde kommentert noen av mine innlegg. Hun hadde masse små fat med deilig frukt, så jeg lot meg inspirere.

Mitt fruktfat består av vannmelon, banan og pære.

 


Utrolig godt og friskt.

 

Jeg og min samboer kjøpte akkurat tress is, som jeg i utgangspunktet ikke hadde noe lyst på. Da passet det godt å bli inspirert til å lage et fruktfat, så får min bedre halvdel kose seg med isen.

 

La deg inspirere du også. Dette tar vekk alt som har med søtsug å gjøre, om det er det man vil oppnå.
Nå skal det sies at jeg er i overkant glad i is, så det kan være jeg unner meg en liten skål med is selv også.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Is #Frukt #Fruktfat #inspirasjon #helse #Sunnhet #Sunn #sunt #Friskt

 

 

-Randi Annette- 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg