Yay or Nay?!

 

Sommeren er rett rundt hjørnet og det betyr at vi går med litt lettere klær. Man viser mer hud, naturligvis.

Hva med oss jenter som trener en del og har synlige muskler.

Er dette yay or nay?

 

Jeg er nok ikke den jenta med de største musklene, men jeg ser de er synlige.  Så lenge jeg føler meg fin, jeg føler det er naturlig så synes jeg det er greit.

Hver sin smak. Men, jeg føler meg veldig feminin slik jeg er nå.

 

Å det er vel hva man selv synes som er det viktigste?!

 

 

#Trening #Kropp #Muskler #Styrke

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg