Nå er jeg klar. Bare en utfordring igjen.

Når jeg først føler meg klar, er det selvfølgelig noe som hemmer meg. I så fall er det litt smertefullt.

 

 

Sist jeg trente var på søndag. Har gitt meg selv fri fra trening siden på grunn av at jeg har våknet med en vond hals og har følt meg litt slapp. I dag våknet jeg å følte meg i kjempe form. Men, det er bare en liten utfordring som gjelder nå.

Nemlig min fot.

Jeg har tydeligvis hatt foten min bøyd når jeg har sittet ved spisebordet, der jeg sitter ganske mye når jeg er hjemme. Jeg bøyde foten slik her i går, ubevisst og kjente en utrolig stor smerte. Jeg tenker at det må være litt betennelse eller noe ettersom det gjør så vondt. Bare ved at jeg trykker lett der det er vondt så kjennes det ut som jeg har ramlet ned en trapp. Man gjør jo så mye ubevisst når man er konsentrert. Man krøller tunga i munnen og anstrenger kjeven eller at man krøller og vrir på tærne. 

He he, ikke godt å si.

 

Men, jeg skal ikke la dette hindre meg i det jeg gjør til det daglige. Nå vet jeg grunnen og jeg får bare prøve å sitte mest mulig på jobb og tenke litt alternativt når det kommer til trening.

 

Det vil jo også si at jeg ikke bør løpe på tredemølla. Å jeg kjenner ikke et snev av sorg av den grunn, men mer en glede.

 

Styrketrening er tingen. Sånn er det bare.

 

#trening #Helse #Hverdag #Motivasjon #Skade #styrketrening #Overkropp #Underkropp #Mortivert #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg