Helsa først.

 

Nå er jeg skikkelig sliten etter å ha vært på trening.  Dagen har vært fin, men jeg ser virkelig frem til i morgen. Etter jobb i morgen skal jeg ordne neglene mine, noe jeg ser frem til. Det er så godt med egenpleie. Det neste som står på listen er fotpleie. Og kanskje ansiktspleie. Det er jo så godt, men det skjer jo ikke så ofte.

 

 

Denne gangen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med neglene, men det blir spennende å se. Gleder meg til å vise dere.

 

 

 Har hørt rykter om at hun har lyst til å prøve ut noe, så det er bare å vente i spenning. Nå er det maks avslapping resten av kvelden.

 

Ha en fin kveld.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg