Oh, happy day.

Dere er helt sikkert enige med meg om at det har vært en helt fantastisk dag i dag med et supert vær. Jeg blir så lykkelig av dette været at det er vanskelig å ikke være i godt humør. Men, jeg klager ikke på det å være i godt humør, bare så det er sagt.

Dagens plan ble endret da jeg ikke ordnet neglene etter jobb like vel. Det får vente noen dager til. Men, det gjorde absolutt ingenting. Jeg hadde invitert en av mine bedre venninner på middag, så vi var i grunn veldig fornøyde med tanken på at vi kunne begynne med middagen en times tid før vi egentlig skulle.
Jeg lagde svinekjøtt i ovnen sammen med gode grønnsaker. Jeg må vise dere bildene, men det blir ikke i kveld. Det ble nemlig veldig bra.
Ikke minst så avsluttet jeg med 2 stk kroneis. Kunne enkelt spist hele pakken fordi det var så utrolig godt. Er skikkelig svak for is.
Håper dere har det bra. Jeg har masse gode nyheter jeg bare gleder meg til å fortelle dere.
Kos dere videre i kveld. Dere er skjønne.
Følg gjerne min facebookside: Trykk her

Instagram: @Randiae
-Randi Annette- 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg