Fredag og trening.

 

Nå sitter jeg å hiver i meg egg og resten av lunsjen min før jeg skal gjøre meg ferdig med de to siste kundene for dagen. Da blir neste stop 3t Rosten der jeg skal trene i dag. Fokus i dag blir mest underkropp, men litt mage og rygg trening må vel også til. 

Greit med variasjon for å ikke gå lei. Jeg vurderer å ordne med en time hos en PT. Min PT jeg har over nett hører jeg ikke noe ifra. Det er jo……. kjipt. Uprofesjonell, velger jeg å kalle den damen.

 

God helg.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg