Dagens outfit og gjøremål.

 

 

I dag består mitt antrekk av en sort body og et sort skinnskjørt.

En fin og enkel stil som passer til hverdags og fest. Det passer bra i dette nydelige været også. Jeg er snart på vei ut døra fordi jeg skal på jobb. Det er mye å gjøre nå for tiden da det er mye som skjer i Mai og tiden fremover. Men, det er jo super gøy å ha masse å gjøre.

Jeg deler en del bilder av det jeg gjør her på bloggen, men også på min instagram og min facebookside.

 

Følg meg gjerne.

 

 

Vi snakkes senere.

Jeg har nemlig en jobb å gjøre.

 

 

L A G  E N  G O D  D A G.

 

 

#Outfit #Dress #Skjørt #Skinn #Stil #BOdy #Jobb #Frisør #Hår #Frisyre #Randiae

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg