Kunne ikke hatt det bedre akkurat nå.

 

Jeg føler meg skikkelig tilfreds. Hva mer kan man ønske seg enn at tre menn står på kjøkkenet å lager middag?!

Ikke vet jeg.

 

Det ble en hektisk dag på jobb uten noe særlig inntak av mat, så det å komme hjem å slappe av var himmelsk. Taco er alltid velkommen på mitt spisebord. Det er rett og slett aldri feil med taco. Jeg måtte stå for det å rydde bordet etterpå, men det er jo en enkel sak i seg selv.

 

Ellers har jeg fått to spesielle “nyheter” i dag, om jeg kan kalle det for det.

1. Jeg fikk vite at ei jente jeg vet om har vært i Stockholm der hun traff på omtrent 18 stk som visste hvem jeg var. Å det på grunn av bloggen min. Det var gøy.

2. Jeg fikk mail om jeg ville bli modell for et firma.

 

 

Spennende.

 

Men, navnet på dette modellbyrået virket litt tvilsomt, så jeg lar den mailen bare ligge.

 

Uansett, det er lørdag og jeg eier ikke en liten følelse av at det er lørdag en gang. Godt er det uansett.

 

 

#Modell #Blogg #Blogger #Lørdag #helg #Mat #Taco #Venner #Besøk

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg