Hva denne dagen bringer, vil snart vise seg.

 

 

Det er faktisk INGENTING som kan sammenlignes med det å stå opp på en søndag morgen med en kopp kaffe og en god frokost. Å en av mine favoritter er å hoppe i treningstøyet med en gang. Det er snakk om å glede seg til å dra på trening, og ikke minst gir det en god følelse.

Følelsen av å føle seg sprek og ikke minst at man ikke har noen unnskyldning til å ikke trene når man først har ordnet sveisen og fått på treningsklærne.

 

Jeg har blitt invitert med på et møte senere i dag. Jeg vet ikke hva det dreier seg om, men som jeg sa til vedkommende, jeg er åpen for en samtale. Det handler om trening og kosthold, noe jeg interesserer meg veldig for, så det er klart det gjør meg nysgjerrig.

 

Jeg skal også få være med å trene på samme plass, så det er bare å glede seg.

 

Håper deres dag blir like spennende som min.

 

#Trening #Fokus #Helse #helg #Hverdag #Mai #Skjønnhet #Morgen #Core

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg