FY FAEN! Snakk om en boost!

 

Jeg er så tom for ord for øyeblikket at jeg kan nesten ikke få sagt det. Det høres kanskje litt for godt til å være sant, men jeg er så full av energi og glede.

 

Dansende inn kom jeg ifra en hyggelig samtale og en mega god treningsøkt.

 

 

Det er noe med det å kjenne at man har oppnådd noe, gitt 140% av seg selv og at man fortsatt lever.

 

For gir man meg en utfordring nemlig, så er ikke jeg den som snur i døra, men heller den som blir og gir alt.

 

Det var dagens!

 

#Trening #Helse #fokus #Tabata #Utholdenhet #Kardio #Cardio #Styrketrening #Styrke #Motivasjon #Motivert #inspirasjon

 

Følg meg på Instagram for daglig motivasjon, @Randiae

og her på min facebook side. Link her.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg