Fokus på kosthold.

 

Det ble vanskelig å finne roen til å få til å sovne etter den treningen jeg fikk i går Den var utrolig morsom. Selv har jeg nå stått opp og er klar for å våkne til litt med en kopp kaffe. Frokosten får vente en times tid enda fordi jeg skal på trening om to timer. Det er i så fall planen. 

Rett før helgen fikk jeg en pakke fra min sponsor, NOKA. Bildene under ser dere min favoritt bar.

 

Dette er et sponset innlegg

 

Denne spiser jeg som mellommåltid på jobb og det kan også være greit å spise en slik bar når  jeg får lyst på noe søtt.

 

Jeg foretrekker den kald så hos meg ligger de i kjøleskapet. Det er også fordi at det er varmere i været nå og da vil den smelte litt dersom den ligger i skapet på kjøkkenet.

Generelt sjokolade legges i kjøleskapet her hjemme.

 

Har du smakt denne fra NOKA?

 

Instagram: @Randiae

Følg meg: Link her

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Sporty #Helse #Hverdag #Bar #Energi #Protein #Proteinbar #Mandag #Reklame #Trening #Sponsor #Sponset

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg